luni, 20 iunie 2011

El si ea..

         Ea : - E bună ciorba ?                  
         El : - Ai chef de ceartă ?
 
-       De ce stai afară pe vremea asta urâtă ?
-       Soţia mea a început să cânte şi nu vreau să creadă vecinii că o bat  . . . . 
  

         Bărbatul nu este împlinit, până nu se căsătoreşte. După aceea e terminat !

-       Tată, cât costă să te căsătoreşti ? , întreabă puştiul.
-       Nu ştiu, fiule; încă plătesc !

 -      N-am cunoscut fericirea adevărată, până când m-am căsătorit. Pe urmă, a fost prea târziu .

 
     -   Cum păstraţi armonia conjugală ?
     -   Prin reciprocitate : Când soţia e nervoasă, eu tac. Şi invers : eu tac când soţia e nervoasă !


-       Nu ţi-e ruşine că te-a adus chelnerul acasă la miezul nopţii ?
-       Păi, dacă mai devreme n-a fost liber . . . 

-       Cum să-l dezvăţ pe bărbatu-meu să vorbească în somn ?
-       Lasă-l să vorbească un pic ziua !


-       Cum se numeşte o femeie care ştie precis unde-i soţul ei ?
-       Văduvă .


-       Pe acestă bancă mi-ai furat inima, scumpule !
-       Aşa e. Dar mi-am primit pedeapsa pentru asta !


-       Scumpule, zici că fotbalul e viaţa ta, şi abia după el, eu ?
-       Nu, iubito, mai sunt boxul, tenisul, handbalul . . . 


-       Doctore, chiar nu mai e nici o speranţă ?
-       Nu, tinere, soacra dumitale se va înzdrăveni în mod sigur.


-       Dragule, ai fi dorit să mă mărit cu altul ?
-       Nu, scumpo, nu doresc răul nimănui !