luni, 20 iunie 2011

El si ea -II

         Culmea fidelitatii: Sa-ti rogi sotia sa faceti sex si ea sa te refuze pe motiv ca nu vrea sa-si insele  amantul.

         O femeie, cand are bani, devine independenta fata de barbati. Un barbat, cand are bani, devine dependent de femei!
 
-        De cand ne-am casatorit n-as putea spune ca barbatul meu a facut vreo prostie. Adevarat, iubitule?
-        Adevarat. De atunci, nici una!

 -       Ce faci în concediul ăsta ?
-       Vroiam să fac o plimbare în jurul lumii, dar nevastă-mea vrea să meargă în altă parte !
 
        Soţul aşteaptă lângă salonul de înfrumuseţare. După mult timp, soţia iese. El se uită, respiră adânc şi 
spune :
-       Bine măcar că ai încercat  . . . .    
 
-       Doctore, aţi recomandat soţiei mele să se ducă la băi. E bolnavă ?
-       Nu !  Dvs. aveţi nevoie de linişte ! 
      
-       Meditaţie : - În căsnicie, dragostea e ca supa; primele linguri sunt fierbinţi şi poţi să te frigi, iar
 ultimele sunt reci şi eşti şi sătul  . .
  
-       De ce seamănă dragostea cu algebra ?
-       Şi ea e plină de necunoscute !

-       Mâine aniversăm 30 de ani de la căsătorie; am putea tăia curcanul ?
-       De ce ? Doar nu e vina lui . . . . 
   
        Instituţia căsătoriei e ca mersul la restaurant în grup : comanzi ce vrei, apoi vezi ce-au luat alţii şi,    brusc, nu-ţi mai place ce ai ales tu !
       
-       Tinere, ceri mâna fiicei mele ? Înţeleg că ai viitorul asigurat.
-       Dacă ea nu m-a păcălit, da . . . . 
 
-       Sunt foarte supărat că i-ai spus consoartei mele o groază de minciuni despre mine . . .
-       Zi "merçi" că nu i-am spus adevărul gol - goluţ !

 -       Chelner, ce vin ne recomanzi, la aniversarea căsătoriei ?
-       Depinde, vreţi să sărbătoriţi ori să uitaţi . . . .