vineri, 8 aprilie 2011

Trecut si prezent

Ajutor la batranete

Ajutor la batranete
Frumusete americana
Frumusete
 americana
Animal de companie
Animal de companie
Arnold Schwartzenegger
Arnold Schwartzenegger
Banca
Banca
Cum se bea cu sticla
Cum se bea cu sticla
Barbie
Papusa Barbie
Cand o sa fiu mare ma fac pompier
Cand o sa fiu mare ma fac pompier
Cap de fiera
Cap de fier
Vrea cineva niste ciuperci?
Vrea cineva niste ciuperci?

Chimicale
Chimicale

Cel mai rapid mijloc de comunicare
Cel mai rapid mijloc de comunicare


Concert
Concert


Copii
Copii


Costum de baie
Costum de baie


Definitia crizei
Definitia crizei


Cum te desparti de prietena
Cum te desparti de prietena

Tinerii se distreaza
Tinerii se distreaza

Distractie pe plaja
Distractie pe plaja

Unde mergem duminica?
Unde mergem duminica?

Evolutia omului
Evolutia omului

Harta
Harta

Cei mai mari hoti?!
Cei mai mari hoti?!

Sa ne uitam la ceva frumos
Sa ne uitam la ceva frumos

Jacuzzi
Jacuzzi

Joc de strategie
Joc de strategie


M-am hotarat sa tin un jurnal
M-am
 hotarat
 sa tin un jurnal


Labe de scafandru
Labe de scafandru

Vreau si eu un autograf
Vreau si eu

 un
 autograf



Magneti
Magneti

Mama, vezi ca ies la o plimbare!
Mama, vezi
 ca
 ies la o plimbare!

Masina de politie
Masina de politie

Moda mini
Moda mini

Natura moarta
Natura moarta

Ce ne trebuie pentru orientare
Ce ne trebuie
 pentru orientare

Olandezul zburator
Olandezul zburator

Om de zapada
Om de zapada

Mancam un ou la micul dejun?
Mancam un ou la micul dejun?

Cainele trebuie scos afara de 2-3 ori pe zi
Cainele trebuie scos afara de 2-3 ori pe zi

Piese de sah
Piese de dah

Am ramas singur acasa
Am ramas singur acasa

Strumfi
Strumfi

Viata de student
Viata de student

Sunci
Sunci

Costum de baie
Costum de baie

Lady Gaga
Lady Gaga