marți, 12 aprilie 2011

Bancuri cu preoti 2

Un roman se duce sa viziteze Vaticanul.
Dupa un timp i se face foame si incepe sa caute un restaurant.
In timp ce cauta il acosteaza un proxenet:
- Hei! Vrei o blonda, frumoasa?
Romanul cum nu stia italiana incearca sa ii explice
ca el cauta un restaurant sa manance:
- Papa, papa...
Dupa un timp apare proxenetul din nou:
- Hei! Una bruneta, focoasa?
Romanul in continuare preocupat de problema lui:
- Papa, papa...
Dupa un alt rastimp apare proxenetul din nou:
- Hei! Papa zice ca nu vine, dar eu ti-am adus doi cardinali...


Parinte, mi-e rusine, am pacatuit...
- Spune, fata mea, Dumnezeu iarta.
- A venit aseara Ion la mine, mama era plecata...
- Spune, spune, taica.
- Si Ion m-a luat in brate...
- Si, si?
- Si mi-a spus sa ma dezbrac...
- Si?
- Si m-a trantit pe pat...
- Spune, si?
- Si mi-a dat chilotii jos...
- Si, si, mai departe?
- Si-a venit mama.
- Fi-ti-ar ma-ta a dracului!


Un credincios merge la preot sa se spovedeasca:
- Parinte, am pacatuit.
- Cu cine, fiule?
- Stii parinte, nu pot sa-ti spun... imi este forte greu.
- Cu femeia primarului?
- Nu.
- Cu femeia veterinarului?
- Nu parinte.
- Dar cu cine?
- Parinte, nu cred ca sunt inca pregatit sa ma spovedesc,
voi veni in alta zi.
Iesind de la spovedanie, omul nostru se intalneste cu un prieten
care-l intreaba mirat:
- Ce ai facut la spovedanie?
- Am luat niste adrese utile.