joi, 7 aprilie 2011

Numar gresit la telefon

 Tzrrrrrrrrr! Tzrrrrrrrr! (suna telefonul)
Fetita ridica receptorul:
– Alo?
– Buna, scumpo; sunt eu, tati. Mami e cumva in apropierea telefonului?
– Nu, tati, mami e la etaj, in dormitor, cu unchiul Vasile.
Dupa o scurta pauza, tati zice:
– Dar, scumpa mea, tu nu ai nici un unchi Vasile!
– Oh, ba da, am, si el e la etaj, in camera cu mami, chiar in acest moment.
O alta scurta pauza.
– Bine atunci, vreau ca tu sa faci ceva pentru mine: lasa receptorul pe masa, du-te la etaj si bate la usa dormitorului si striga la mami: “Masina lui tati tocmai a intrat în parcare!”
– Bine, tati, doar 2 minute dureaza.
Cateva minute mai tirziu, fetita vine inapoi la telefon.
– Am facut ce mi-ai spus, tati.
– Si ce s-a intâmplat, scumpa mea?
– Ei bine, mami s-a speriat rau, a sarit din pat fara nicio haina pe ea, a inceput sa alerge  tipand, apoi s-a impiedicat de covor, s-a lovit cu capul de dulap si acum zace nemiscata!
– O, Doamne! Si ce poti sa-mi spui despre unchiul tau Vasile?
– Si el a sarit din pat, fara haine pe el si el s-a speriat rau si a sarit pe fereastra din spate direct in piscina fara apa.
O lunga pauza. O pauza si mai lunga. O foarte lunga pauza, apoi tati spune:
– Piscina zici? Eu nu am piscina ….. Ããããã….. Aveti numarul 421-5780?
– Nuuuu !  cred ca ati gresit numarul zise fetita