joi, 7 aprilie 2011

Bal mascat

O călugăriţă se urcă într-un taxi şi şoferul nu o slăbeşte din ochi. Mirată, îl întreabă ce are.
- Măicuţă, am şi eu o întrebare, dar nu vreau să te simţi prost.
- Copilul meu, când ai vârsta mea şi ai fost toată viaţa călugăriţă, ai auzit câte şi câte, nimic nu mă mai poate face să mă simt prost. Spune ce ai pe suflet.
- Am şi eu o fantezie ce m-a urmărit toată viaţa. Tot timpul mi-am dorit să mă culc cu o călugăriţă, zise şoferul.
- Păi ia să vedem ce putem face pentru tine. Mai întâi tre' să îndeplineşti 3 condiţii: nu trebuie să fii însurat, doi trebuie să fii catolic şi trei eu sunt virgină şi aş vrea să rămân aşa deci trebuie să facem anal.
- Perfect! Urlă şoferul. Nu sunt însurat şi sunt şi catolic cât despre a treia condiţie nici o problemă.
- Păi trage pe dreapta atunci, îi zise călugăriţa. Trage el pe dreapta, se pun ei pe treabă şi apoi îşi continuă drumul. La un moment dat, începe şoferul să plângă.
- Ce s-a întâmplat?
- Păi măicuţă, am păcătuit. Am minţit. Sunt însurat, am copii şi sunt şi evreu.
- Nu-i nimic, zise călugăriţă, pe mine mă cheamă John şi merg la un bal mascat.